• Oosterwolde 
  • Parttime, 24 uur, 28 uur, 28-32 
  • MBO

Solliciteer direct

In onze groene gemeente kun je heerlijk wonen, werken en ontspannen in een landelijke omgeving. Met 25.000 hectare en net zoveel inwoners, is er volop ruimte voor iedereen: voor bewoners, ondernemers, bezoekers en natuurlijk medewerkers.

Voor het cluster Centrale Ondersteuning zijn wij op zoek naar een daadkrachtige

Organisatieondersteuner
24-32 uur per week

 

Wat houdt 't in

Als organisatieondersteuner ben jij de spil van onze gemeentelijke organisatie. Samen met drie collega’s waarmee je veel samenwerkt, vorm je een team. Je ondersteunt en ontzorgt collega’s zodat zij zich op de inhoud van hun vak kunnen richten. Jij bent de kracht achter de schermen. Dankzij jouw flexibiliteit en proactieve houding speel je in op wat nodig is.

Op hoofdlijnen gaat het om de volgende taken:

  • agendabeheer voor de adjunct-directeuren en teamleiders;
  • ondersteuning van teamleiders en collega’s bij overleggen en bijeenkomsten;
  • organisatie van gemeentelijke evenementen (o.a. kerstmarkt, nieuwe inwonersdag, jubilea);
  • administratieve ondersteuning, zoals digitale ondertekening van documenten;
  • incidenteel notuleren van vergaderingen en bijeenkomsten op verzoek van de organisatie;
  • ad-hoc taken binnen het team die we samen moeten klaren. 

Past ’t bij jou

Je bent een plezierige, dienstverlenende collega die goed samenwerkt en die zich flexibel opstelt in wat er nodig is. Je zorgt ervoor dat alles goed geregeld en voorbereid is.

Daarnaast:

  • heb je minimaal een mbo-opleiding afgerond;
  • ben je digitaal vaardig en bekend met Office-programma’s;
  • ben je planmatig, organisatorisch sterk en communicatief vaardig;
  • ben je een teamspeler die ook zelfstandig werkt. 

Ooststellingwerf heeft ’t

Inwoners van de gemeente Ooststellingwerf zijn redelijk nuchter en praktisch. Dat zie je terug op ons gemeentehuis. We steken de handen uit de mouwen om te helpen, om echt oplossingen te bieden. Door goed te luisteren en mee te denken.

We vertrouwen op jouw expertise en talent, waardoor processen soepel en efficiënt verlopen in onze overzichtelijke organisatie. Hier draait het niet alleen om werk, maar ook om plezier en hoe 't met je gaat! Teamleden zijn loyaal en staan klaar om elkaar te helpen. Samen zetten we de schouders eronder voor onze inwoners, waar we het allemaal voor doen.

Dit levert ’t op

Een mooie kans om te werken in een omgeving waarin je jezelf kunt zijn. Met ruimte om te groeien, te leren en jezelf te ontwikkelen als professional. 

Wij bieden je:

  • Een salaris tussen € 2.700,- en € 3.831,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, functieschaal 7, cao-gemeenten. Voldoe je (nog) niet volledig aan het gewenste profiel, dan kan er sprake zijn van plaatsing in een aanloopschaal.
  • Een arbeidsovereenkomst voor de periode van een jaar met uitzicht op een vast contract.
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het brutosalaris en reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer woon-werkverkeer. 

Is 't wat voor jou?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met teamleider Arjen Nieveen,
tel. 06 1202 6976. Voor informatie over onze arbeidsvoorwaarden en de wervingsprocedure kun je bellen met HR-adviseur Hillie Kroes tel. 06 2154 6890

Solliciteren kan tot en met 12 maart 2025. De eerste gespreksronde staat gepland op 18 maart 2025.

Direct solliciteren 

Heb je interesse in deze vacature? Stuur je CV en motivatie in. We lezen graag wat jouw motivatie is om op deze vacature te reageren. 

De sollicitaties moeten uiterlijk 12-03-2025 binnen zijn. 

Solliciteer direct

3 collega's drinken samen koffie en praten bij

Heb je vragen of wil je meer weten?

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met:
Arjen Nieveen t:06-12 02 69 76.

Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure kun je contact opnemen met HR-adviseur Hillie Kroes t: 06-21 54 68 90 of Secil Ozbey t: 06-57 35 63 51.