Belastingen en heffingen

Verwerking automatische incasso
Heeft u eind vorig jaar automatische incasso aangevraagd? Dan kan het zijn dat deze nog niet is verwerkt. Door de technische storing die we hebben is dit niet goed op uw aanslagbiljet verwerkt. De eerste afschrijving vindt eind maart plaats. Wij gaan ervan uit dat het dan is opgelost. Mocht toch blijken dat dit niet is gelukt dan horen wij dit graag van u.
Downloaden of opvragen taxatieverslag weer mogelijk
Eerder was het in verband met technische problemen niet mogelijk om een taxatieverslag van uw pand te downloaden of op te vragen. Dit probleem is opgelost en het downloaden of opvragen van het taxatieverslag is weer mogelijk.
Bent u het niet eens met de WOZ-waarde of de hoogte van de aanslag? Laat dan hier uw gegevens achter. Afhankelijk van uw vraag neemt een medewerker van heffen of een taxateur binnen vijf werkdagen contact met u op. De taxateur kan uitleggen hoe de WOZ-waarde is bepaald. Vaak is het daarna niet meer nodig om bezwaar te maken. Als in het gesprek duidelijk is dat de WOZ-waarde niet juist is vastgesteld, wordt het aangepast.
